Detailed Notes on قفسه بندی

Wiki Article

قیمت قفسه بندی انبار بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین میشود و به همان اندازه که تنوع در این قفسه ها زیاد است، نوسان در نرخ ها نیز مشاهده خواهد شد. جنس بدنه، نوع قفسه ها و ساختار کلی سازه و اندازه و ابعاد از جمله موارد هستند که منجر به گران یا ارزان تر شدن قیمت قفسه انباری فلزی ثابت و متحرک میشود.

امکان طراحی و اجرای طبقات با توجه به نوع محصولات، فضای داخلی سالن

نکته دیگری که باید بیان کنیم قیمت قفسه انبار ساخت این شرکت است که بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

پانل پله ای در دو نوع طوسی و گالوانیزه قابل انتخاب است که جنس گالوانیزه آن ضد زنگ و پوسیدگی در برابر آب و رطوبت بوده و از این رو مناسب یخچال ها و سردخانه ها می‌باشد.

قرار گرفتن کفپوش‌های مخصوص بر روی بازوهای هر قاب و فراهم شدن شرایط مناسب برای گذاشتن محصولات در هر قفسه

بدنه و تمامی قطعات این سیستم طوری طراحی شده است که توسط پیچ و مهره به هم متصل شده و قابلیت افزایش طول،عرض وارتفاع را به قفسه هامی دهد.

به عنوان مثال، برای محاسبه قیمت انواع قفسه بندی ثابت انبار ابتدا باید به این نکته توجه داشته که قصد استفاده از کدام یک از قفسه ها را دارید؟ قفسه بندی پالت راک یا راک کفپوش دار؟ با توجه به شکل سازه و اجزا و قطعات مورد استفاده در هر یک از انواع قفسه ها قیمت ها نیز با تغییراتی مواجه خواهد شد.

حتی اجسامی که شکل منظمی هم ندارند مثل: موتور اتومبیل و ... همه قابل چیدنبر روی پالت هستند .

ضمن اینکه پالت پروفیلی نگهدارنده پالت روی طبقه راک است، باعث افزایش مقاومت طبقات و ایستایی بهتر سازه پالت راک website می گردد.

-      عدم توقف عملیات تولید و زیان ناشی از آن، در صورت خرید یا تولید نشدن پیش از موعد مصرف کالا.

کمد ریلی,بایگانی ریلی, قفسه ریلی, اوژن, قفسه ریلی مکانیکی,بایگانی ریلی, کمد ریلی 

ج‌-با استفاده از پالت میزان ضایعات و خسارات وارده به کالا را به مقدار زیادی کاهش میدهیم.

یکی از مسائل مهمی که در انبارها برای جابجایی مواد و کالا باید در نظر گرفته شود، انتخاب مناسب ظروف نگهداری مواد و کالا است. ظروف نگهداری مواد و کالا معمولا برای محافظت از کالاها در برابر آسیب های ناشی از جابجایی و حمل بکار می رود.

بدنه و تمامی قطعات این سیستم طوری طراحی شده است که توسط پیچ و مهره به هم متصل شده و قابلیت افزایش طول،عرض وارتفاع را به قفسه هامی دهد.

Report this wiki page